BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 7, 2012

Seminar Potensi Kuasai Diri Wanita

Salam


Apa yang saya fikir
Apa yang saya rasa
Apa yang saya cakap
Apa yang saya buat
Semua adalah Doa

Kata-kata dari Dr.Azizan Osman.

memang best la...masa shah alam x sempat pergi..alhamdullilah hari ahad semalam dapat pergi seminar ngan kakak hanie
seawal pukul 7 dah keluar dari umah..40 minit jer..jalan x sesak sebab pagi ahad..
sampai g register dulu..
lepas tu ada masa lagi..g breakfast ..melilau la kot2 kat Berjaya Times Square tu ada restoran yang buka pagi2...10 minit.turun naik x da..pakat ngan kakak hani g restoran mamak kat seberang jalan...fuhh..peluh juga la nak ke seberang.sampai sana..ada kedai restoran ALI MAMAK..dah terbayang kedai mamak.ingat macam dulu.rupanya dah lain.x da mamak kat situ..kedai melayu jer..makanan x banyak pilihan..amik Nasi lemak...sedap gak..
lepas makan g masuk dalam dewan Manhattan..tu dah biasa g sana..masa tu ada wat Biz dot.dot..dot..
fuhh...memang la ramai..penuh 1 hall Manhattan..

Ok ni sedikit sebanyak yang dapat tulis kat kertas... 



Kenal potensi
Tahu apa yang nak
Istikarah
Doa. Ya Allah, berikanlah aku rezeki yang melimpah ruah supaya aku boleh bantu ramai orang dan perniagaan yang tidak rugi dunia dan akhirat.





0 comments: