BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 4, 2010

Salam...


lama nyer x update blog ummie ni...rindu rasanye...byk yg nk cter..tp tu la..kekdang busy ngan order dr kawan2..ummie ada blog craft..tp x war2 kan lagi,..saper nk follow pun ok gak..terima kasih..klik sini yer www.hanielovecraft.blogspot.com... insyaallah lps 1st year giveaway qistina ummi nk wat GA tuk blog craft ummi..

qistina..
apa cerita dia skrg ni yer..
emmm..minggu depan genap 9hb dia berusia setahun..syukur alhamdullilah dah besar anak ummi ni...rasa mcm kejap jer besarkan dia...
skrg ni gigi dia dah tumbuh 5btg gigi...3 atas 2 bawah..tp ada nmpk 2 gg bru diatas...
kuat makan dah skrg ni..nmpk gemuk sket n berat nk dukung dia ni dah..hahahha.
qistina dan mula berdiri tanpa pegang sekeling selama lebih 10 saat..tp belum bejalan lg..kawan dia dah mula bejalan...beza sehari jer...x per la qistina..ummie x mo ajar qistina naik Walker..bahaya tau sayang..
pandai dgr azan..biler azan berkumandang dia akan tgk dan hayati..
pandai tunjuk kipas..biler sebut kipas mula dia dongak ke kipas..

yeah...cerdik la anak ummie ni.hhehhe

sok deepavali..x kemana2 pun..hubby keje..tp kejap jer..lepas solat jumaat br blk kg trolak timur...

k..bye...













2 comments:

kakyong said...

oowhh org Trolak yer..
kakyong pun ade kawan dok Trolak.. baru ni bb dia meninggal slps 3 hari bersalin..
tak ingat la dia Trolak mana? tp skrg ni memang sedang berpantang di Trolak..

Qistina said...

suami saya org trolak..trolak timur...jauh masuk kedalam....