BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 14, 2010

PUREEN Breast Pump



minggu lepas beli breastpump kat farmasi kawan ofiz...rege dia x la mahal sangat..dalam RM120 sahaja...

masa join SGM kat padang polo aritu...dr tu ckp kalo nk susu banyak kene la rajin mengepam...x yah makan apa2 pil..nnt ada effect ..huh..terkjut gak dgr kesan makan pil tu..

lepas ni x mo mkn MOTILIUM la...hehhe..umie qisytina kene rajin mengepam yer..YA ALLAH...perbanyakkan la susu ku ni agar qistina dapat menikmati susu ku ini ..biarlah dia membesar menjadi seorg insan yg solehah dan mentaati perintah MU ..amin

dah tercerita pasal SGM ni...ummi nk cter la gak skali...

2minggu lepas ummie ada join SGM susu ibu.com kat padang polo ipoh...x la ramai pun..tp syok ooo..dpt byk ilmu n share masalah ttg penyusuan...dr tu ckp insyaallah 8 ogos ni ada lagi....dr..insyallah saya nk join...suami saya dah bg green light...









3 comments:

syawalsimpsons said...

hani...aku pun beli gak Breast pump 2...mmmmm..tp x la mahal cam2...ya allah...ari2 g kursus 3 hari...tinggal anak ngan asben...tuhan 2 je la tau camner sakitnyer la...dah pump...banyak susu kuar..tp sakit x mo gak kurang2...mmm...sedey sgt...walau 3hari...tp cam 3 tahun..mmmmm...nasib baik kursus x jauh tau...boleh la suh asben mai bw anak...pas dier menyusu 2...Ya Allah...leganyer...

syawalsimpsons said...

aku pun bl gak Breastpump cam2...tp x da la mahal cam2...tp penat la nak mengepam..mmm..penat...ari2 kursus 3 hari pun...susah...tinggal anak ngan asben...pas2 tuhan je la tau camner sakitnyer..mmm...susu kuar banyak....simpan...tp sakit 2 x hilang pun...sedey je...nasib baik dekat kursus 2...minta asben dtg bw anak....pas dier menyusu...Ya Allah...leganyer...mmmmmm

Qistina said...

ko x per la kursus 3hari...masa bulan 4 hritu kiter induksi 10hari..jauh giler lak tu..tercampak kat sg petani...masa tu x la sakit sangat sebab susu makin kurang...tp masih pam n simpan kat cafe sana...sib baik diorg baik...