BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 22, 2010

Sengat Tebuan Tanah

SAlam..

Tangan ni menaip sebelah tangan..dan sebelah tangan ni menaip secara pelahan jer...

sebab apa


sebab..ptg td lepas blk dari pasar ummie ada la menyapu kat depan umah..pastu masuk umah buka brooch,dan tudung terasa pin tercucuk kat jari ummie..mmg sakit sangat..ummie pikir sumer dah buka brooch..brooch apa yg tertinggal..check punya check rupa nyer kene gigit tebuan..fuhh masa tu berdenyut2 jari manis belah kiri ummie ni..terus ajak husband g klinik 1 malaysia..

syukur alhamdullilah,,sengat ni x dah la teruk sangat,,hanya bengkak dan sakit sikit jer
ummie amik suntikkan..4 that ummie ada tny.injection ni ada effect x bg menyusu badann..n he said no..alhamdullilah..x da la qistina effect apa2..

emm..dia suruh makan ubat..until now x makan lagi..nnt sblm tido kene makan...
ummie dah ngantuk...td br lepas blkk dr umah kawan ..dia wat open house..alhamdullillah kenyang...












3 comments:

syawalsimpsons said...

hani...egat x kat cikgu rohana Abdullah...ala cikgu hani yang ajar AKK 2...nak tau x...ari2 tempat sue da wat majlis jamuan hari raya puspanita...pas2 dorang kata bini TKSU nak dtg...sue egat la sape...bl sue tgk dier....dah...cikgu rohana punyer...cikgu sek kite...hhohohohoh

Qistina said...

lor yer ker...x sangka plak husbend dia tksu yer...tinggi pangkat tu..

syawalsimpsons said...

e2 arr pasai...mmg x sangka..tapi sue x tego pun...hehehhe...yang penting kuat bebel cam dolu gak..hahhahah...member2 sue x tau dier cikgu, dorang kata dier bagi ucapan cam bebel kat anak yang wat salah...bile sue bgtua dier cikgu ajar AKK, baru arrr dorang kata "patutla"...hehehhehe...