BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 26, 2010

Jualan Amal



Salam..

Time rehat td ummie ajak officemate g jualan amal di Sek. Sg. Rusa..ummie dapat tau jualan amal ni sebab sorang cikgu ni merupakan semeja ngan ummie biler berbuka poser di Masjid.. dia wat jualan Tudung serendah Rm3 sehelai jer..tu plg mahal..plg murah RM 0.50 jer..

Sebenarnya Jualan Amal ni khas untuk membina Surau di Sekolah Kebangsaan Sg.Rusa..Cikgu Rosni ada tunjuk tmpt surau tu..tp masih dlm binaan lg..br nmpk tiang sahaja..
ummie pergi awal sehari..sepatutnya esok dr pukul 3ptg-6ptg..tp ummie x dpt dtg esok sebab kene jaga kaunter..huhuhu..ummie kene la datang hr ni gak..

nk g sekolah tu menghala ke Lumut..mmg x pernaH g skolah tu..jauh sesat kedalam...masuk simpang ke sg rubana..

last2 cikgu Rosni contact ummie..dia bg direction..dah kul 1.35pm..ala..smpt ker nk tgk ni..ummie n kawan2 mula laa geledah tudung dlm plastik(x buka lagi)..ummie amik jer...anak tudung ada la dlm 3 helai,tudung 4 helai,tudung qistina 2 helai...total rm20 sahaja..heheh..wat per nk beli byk2..dipikir2kan ummie x pki plak sumer tudung ni..ummie sedekahkan kepada adik2 yg kekadang slalu teman ummie n qistina berbuka..sian dia..parents dia dah becerai..

kawan ummie pun amik byk gak...tp x mcm x puas nk beli.sebab x der masa dah..insyaallah kalo free dia nk dtg lg..hehheh

ummie x smpt nak amik gmbr kawasan sekolah tu n tapak surau tu...td masa berbuka, cikgu tu ckp selain tudung ada jualan tudung,brooch dan lain2..best nyer..

jom layan gmbr sket ni..hehhe



tudung yg qistina pki ni RM2 sahaja..murah kan..









3 comments:

-fiexa- said...

waaa..comeynyer qistina pakai tudung.
hanie dapat award, see my latest post ya. :)

syawalsimpsons said...

COMEY QISTINA PAKAI TUDUNG,...NAMPAK LA CAM POMPUAN..HOOHHHOHO...

Qistina said...

thanks yer fiexa..nnt hani tgk

suraya..br nmpk girl kan...kalo x pki nmpk mcm boy..rambut nipis..hehhe