BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 15, 2009

SALAM LEBARAN

Assalamualaikum.....

Lagi beberapa hari jer lagi bulan ramadhan akan meninggalkan kita....thn depan masih ada lagi ker umur kita...emmm tahun ni semayang terawih...tp wat 8 rakaat jer...perut makin membesar kekadang penat berdiri lama2...pejam celik..pejam celik dah 8 bulan mengandung...next month bersalin laaa...x sabar nk tunggu cahaya mata ni...

thn ni beraya kat umah husband dulu...kat trolak timur,perak..pastu pagi raya kedua baru cau g kuala kangsar plak..persiapan kali ni memang sederhana...syukur alhamdullilah kerajaan bg imbuhan raya rm250 seorg..nk kata melaram baju lawa2 x der la sangat...duit2 tu lebih kepada org yg memerlukan sahaja dan yg penting masa bersalin...mana tau masa jalan2 beraya ni tetiba besalin plak..huhuhu..kene guna byk duit....dah ada ank ni pikir tuk dia jer laaa....nk beli barang kita pun pikir byk kali....thn ni x dpt nk berkumpul bersama2 satu family...insyaallah thn depan nk beraya kat shah alam...kumpul satu family//huhuhu syahdunya....

k.lah..nnt ada masa kiter catitkan kat blog ni...ramai kengkawan nk tgk gambar terbaru...tp x der cable plak nk sambungkan kat internet...x per...sabau yer...

1 comments:

~ n i e d a * l i e s z m a ~ said...

yezzzaaa,,x sbr nak tgk perut yang memboyot,,! huhu